Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Przypadkowe wylogowanie i wysoka opłata za hulajnogę BOLT


bombas
Posty: 2
Registered
Topic starter
(@bombas)
Nowicjusz
Dołączył: 8 miesięcy temu

Witam serdecznie,

mam pewien problemem, ponieważ podczas ostatniego użytkowania hulajnogi musiałem przez przypadek zakończyć przejazd w strefie z ograniczonym obszarze. Stało się tak ponieważ jak wjechałem w strefę hulajnoga zwolniła a w pewnym momencie przestała jechać. Musiałem przez przypadek się wylogować mimo że od razu włączyłem tę samą hulajnogę która zaczęła normalnie jechać ale została mi naliczona bardzo wysoka opłata, która bardzo mocno nadszarpnęła mój budżet.

Czy jest możliwość anulowania tak wysokiej opłaty bo 200zł to trochę dużo jak na przejazd kilkunastominutowy. Mam faktury potwierdzające włączenie hulajnogi kilkunastu sekundach.

Start: 20.08.2020 23:34

Start: 20.08.2020 23:46

Pozdrawiam i proszę o pomoc.

12 Odpowiedzi
Admin Driver
Posty: 130
Admin
(@admin-driver)
Zawansowany
Dołączył: 3 lata temu

Cześć @bombas pewnie już czytałeś to https://support.taxify.eu/hc/pl/articles/360008693553-Parkowanie-hulajnogi

System potraktował to jako parkowanie poza strefą a za to jest kara... Skoro po kilku sekundach odjechałeś to pisz reklamację, musisz to jakoś sensownie opisać, że to była pomyłka i telefon w kieszeni się włączył i zaparkował poza strefą itd. Daj znać jak się sprawa rozwinie.

Odpowiedz
bombas
Posty: 2
Registered
Topic starter
(@bombas)
Nowicjusz
Dołączył: 8 miesięcy temu

No i się dowiedziałem. Napisałem reklamację na lublin@bolt.eu i ku mojemu zdziwieniu udało mi się uzyskać zwrot za zaparkowanie w miejscu niedozwolonym. Opisałem co się stało i że przez przypadek musiałem się wylogować a przez to została naliczona opłata. Oczywiście wszystko kulturalnie gdzie poprosiłem o pomoc. Pani odpisała następnego dnia że zleciła zwrot kosztów do realizacji no i w piątek dostałem całej opłaty za przejazd czyli 200zł plus sam przejazd 😉 Szczerze nie spodziewałem się odpowiedzi ze strony Bolta a tym bardziej zwrotu zwrotu pieniędzy.

Także przy każdej reklamacji warto być miłym a na pewno ktoś z drugiej strony podejdzie do Ciebie jak do człowieka a nie pretensjonalnego buraka. 🙂

Pozdrawiam.

Odpowiedz
1 Odpowiedz
Jakub 777
Registered
(@jakub-777)
Dołączył: 6 miesięcy temu

Nowicjusz
Posty: 1

@bombas po jakim czasie dostałeś zwrot pieniędzy na konto ?

Odpowiedz
Admin Driver
Posty: 130
Admin
(@admin-driver)
Zawansowany
Dołączył: 3 lata temu

Cześć, @bombas

Cieszę się, że udało się załatwić sprawę, też jestem zdania, że zawsze warto być uprzejmym i sensownie opisać całą sytuację. Btw. ja kiedyś miałem podobną sytuację tyle, że z rowerem miejskim, który niby oddałem ale system go nie przyjął. Po dobie dostałem wiadomość, że mi zablokowali konto i mam naliczone coś koło 1000 zł 😀 Też byłem baaaardzo miły jak reklamowałem i opisywałem sytuację 😉 Całe szczęście pogrozili palcem, powiedzieli że następnym razem już nie uznają takiej reklamacji no ale 1000 zł uratowany hehehe 🙂

Odpowiedz
DaveDNB
Posty: 4
Registered
(@davednb)
Nowicjusz
Dołączył: 2 miesiące temu

Hej, niestety mialem dzisiaj identyczna sytuacje. Jechalem do domu, bo zona zadzwonila, abym szybko wrocil. Wiedzialem, ze piechota nie dam rady, wiec pomyslalem, ze przetestuje hulajnogi. Pierwsza niestety w ogole nie dzialal, wiec poszedlem po druga. Ta ruszyla. Zdziwilem sie, gdy w polowie drogi hulajnoga przestala mi dzialac na srodku ulicy. Musialem zakonczyc przejazd, bo caly czas naliczalo mi minuty. Niestety ukarano mnie kara 200 zl. Zorientowalem sie, co sie dzieje, wiec od razu uruchomilem nowy przejazd i odprowadzilem hulajnoge jakies 100 metrow do tylu, mimo ze bylem spozniony i bylo to w przeciwnym kierunku do mojego domu. Hulajnoga nie zostala wiec porzucona w jakims dziwnym miejscu, tylko za chwile wrocila do uprawnionej strefy. Zglosilem juz reklamacje, ale Pani w appce napisala, ze nie widzi podstaw, bo regulamin naklada kare za przekroczenie strefy. Ja rozumiem, ze jacys wandale nie szanuja sprzetu i porzucaja poza strefe, ale tutaj to bylo w polowie drogi w miescie. Strefa sie po prostu skonczyla, a sprzet przestal jechac. Przeciez skoro zahamowal, to nie powinno jeszcze lapac strefy i mnie karac, tylko strefa powinna byc powiedzmy 100 czy 200 metrow dalej. Zestresowalem sie bardzo, bo nie zrobilem nic zlego, a to bylo moje pierwsze doswiadczenie z Boltem. Zlozylem odwolanie, zobaczymy, mam nadzieje, ze cos jeszcze uda sie zrobic.

Odpowiedz
Admin Driver
Posty: 130
Admin
(@admin-driver)
Zawansowany
Dołączył: 3 lata temu

Rzadko jeżdżę hulajnogą ale regularnie na forum pojawia się ten temat. Jak nie trudno się domyśleć pewnie mają problem z porządkiem i zostawianiem hulajnóg w różnych dziwnych miejscach.

Jednak nie rozumiem czemu w takich sytuacjach jak twoja starają się zarobić na Tobie... Przecież widzą przebieg twojej trasy, widzą twoją reakcję, widać, że wyjechałeś poza strefę ale zorientowałeś się i od razu wróciłeś, więc apelujemy do Ciebie z tego forum BOLCIE - ROZPATRUJ POZYTYWNIE takie sytuacje!

Bolt Polska, reklamacje hulajnogi, 2021, kara za wyjazd poza strefę

 

Odpowiedz
DaveDNB
Posty: 4
Registered
(@davednb)
Nowicjusz
Dołączył: 2 miesiące temu

Dokladnie tak jak mowisz. Rozumiem, ze to problem i pracownicy musza jezdzic gdzies daleko i sprzatac. Ja jednak nie porzucilem sprzetu, tylko od razu wlaczylem nowy przejazd i zawrocilem, mimo ze sie spieszylem i to bylo w przeciwnym kierunku mojego domu. Widza to przeciez w rozliczeniach i miga sprawdzic - hulajniga po chwili wrocila do strefy, wiec zaden pracownik nie musi jej sprzatac. Pomijam juz to, ze przestala mi jechac w polowie drogi. To byl srodek ulicy, a nie jakies miejsce wskazujace na koniec. Musialem zakonczyc przejazd, bo nie wiedzialem co mam robic - nie jechala dalej, a minuty tez naliczalo. To byl tez moj pierwszy przejazd, wiec czuje sie bardzo nie fair i przykro mi :/

Chcialem uzywac tego czesciej, ale tak mam takie pierwsze wrazenie.

Ktos z Bolta tu w ogole zaglada? Czy moje zale sa bez znaczenia?

Odpowiedz
DaveDNB
Posty: 4
Registered
(@davednb)
Nowicjusz
Dołączył: 2 miesiące temu
Odpowiedz
Admin Driver
Posty: 130
Admin
(@admin-driver)
Zawansowany
Dołączył: 3 lata temu

Widzę, że i Gazeta Olsztyńska zainteresowała się tematem.

W poprzednim wpisie pytałeś

Wysłany przez: @davednb

Ktos z Bolta tu w ogole zaglada? Czy moje zale sa bez znaczenia?

Myślę, że teraz zajrzą 🤣 

Odpowiedz
DaveDNB
Posty: 4
Registered
(@davednb)
Nowicjusz
Dołączył: 2 miesiące temu

Ja serio jestem ugodowym czlowiekiem. Bylo mi po prostu przykro, ze mnie tak potraktowali. Czlowiek musi szybko dostac sie do domu, bo awaryjna sytuacja, a tu przestaje jechac w pol drogi i nie wiadomo o co chodzi. Pchalem to w przeciwnym kierunku, mimo spoznienia, aby byc fair i nie zrobic firmie problemu, aby zostala w dobrej strefie. Nawet na rachunkach to widac, ze kolejny jest pare minut pozniej. Nikt z obslugi nie musial tam jezdzic, sprzatac tego itd.

Odpowiedz
1 Odpowiedz
Admin Driver
Admin
(@admin-driver)
Dołączył: 3 lata temu

Zawansowany
Posty: 130

@davednb powiem Ci, że twoja reklamacja i odpowiedź w mediach Pani rzecznik Joanny Manarczyk to blamaż Bolta. Zachowałeś się fair wobec firmy, wróciłeś hulajnogą do strefy a oni potraktowali Cię jak.. i o ironio to był twój pierwszy kontakt z usługą hulajnogi od Bolta... Naprawdę trudno to zrozumieć, czemu tak robią.

Odpowiedz
Jan Parafiński
Posty: 1
Registered
(@parafinskijanek)
Nowicjusz
Dołączył: 1 miesiąc temu

Siemka! 

Miałem tą samą sytuacje, aplikacja miała jakiś błąd i nie mogłem zakończyć przejazdu. Naliczyli mi wysoką opłatę za nie zakończenie przejazdu. 

Nie przyjmują reklamacji bo nie mam screena z błędem aplikacji ma ktoś może takie zdjęcie i chciałby się podzielić takim screenem.

Z góry Dziękuję  !!

Odpowiedz
Udostępnij: