Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Opłata za niezrealizowany przejazd Uber


Jota
Posty: 2
 Jota
Registered
Topic starter
(@jota)
Nowicjusz
Dołączył: 2 miesiące temu

Cześć, 

Jestem nowy na forum i to mój pierwszy post.

W zeszłym tygodniu, w sobotę (6 marca) zamówiłem ubera z przesłoną. Aplikacja nie znalazła kierowcy, więc zamówiłem ubera x, a później tak samo ubera select. Co się okazało... Uber mimo tego, że nie znalazł kierowcy na żaden z tych przejazdów, przez co siłą rzeczy do żadnego przejazdu nie doszło, naliczył mi opłaty za wszystkie 3. W dziale pomocy wyczytałem, że żeby uchronić się przed oszustami, Uber nalicza teraz 2 opłaty. Pierwsza jest za trasę deklarowaną, a druga za rzeczywiście przejechaną. Po realizacji przejazdu Uber pobiera drugą z wspomnianych opłat a zwraca pierwszą. Dodają również, że pierwsza opłata powinna być zwrócona w ciągu kilku dni, w zależności od banku. U mnie to już drugi tydzień się kończy od czasu przejazdu bez przejadzu. Chyba każdy się ze mną zgodzi, że do określenia kilka dni to nie pasuje. Próbowałem skontaktować się z Uberem, ALE... kontaktu do Ubera niema. Jedna z najbardziej popularnych firm taksówkarskich nie ma działu obsługi klienta, a przynajmniej nie ma jak się skontaktować z tym działem. Próbowałem wszystkiego. Przeklikiwałem się kilka razy przez stos pytań, ale kończyło się to zawsze błędem strony. Próbowałem wykorzystać nawet maila z którego dostawałem wiadomości, ale jako informację zwrotną dostałem jedynie komunikat, że nie monitorują tych maili. Co według Was powinienem zrobić? Łączna opłata za te 3 przejazdy to niecałe 90zł.

Udostępnij: