Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Ogromny koszt za przejazd hulajnogą Bolt w 15min  


Olek
Posty: 5
 Olek
Registered
(@olek)
Początkujący
Dołączył: 1 miesiąc temu

Witam, mam taki problem z hulajnogami bolt. Polega na tym że pojeździłem z 7 min, pod domem zablokowałem, ale wystąpił błąd, tego nie zauważyłem, i poszedłem dalej. Po jakimś czasie jak otworzylem aplikację, wystąpił komunikat że mam do zapłaty 90 zł 

I wychodzi na to że naliczyło póki hulajnoga stała nie zablokowana, nie z mojej winy, co. Mam teraz robić.? Dziękuję 

10 Odpowiedzi
lowrider
Posty: 46
Registered
(@lowrider)
Wtajemniczony
Dołączył: 1 rok temu

Jedyne co pozostaje to napisać reklamację. Z tego co pamiętam ktoś już na forum miał problemy z hulajnogą i naliczyło mu sporo kasy ale napisał kulturalnie i rzeczowo reklamację opisując cały problem i uznali mu reklamację. Także próbuj 🙂

Odpowiedz
6 Odpowiedzi
Mmmorska
Registered
(@mmmorska)
Dołączył: 1 miesiąc temu

Nowicjusz
Posty: 3

@lowrider czy pamiętasz może który to był post? Bo próbuje znalezc

Odpowiedz
Olek
 Olek
Registered
(@olek)
Dołączył: 1 miesiąc temu

Początkujący
Posty: 5

@lowrider właśnie napisałem, i niczego nie mogą zrobić, bo ponoć było tak że błędu nie było i że po prostu zapomniałem ja zablokować

Odpowiedz
Olek
 Olek
Registered
(@olek)
Dołączył: 1 miesiąc temu

Początkujący
Posty: 5

Nie wiem co dwl j robić... 

Odpowiedz
lowrider
Registered
(@lowrider)
Dołączył: 1 rok temu

Wtajemniczony
Posty: 46

@olek zasugeruj im w wiadomości, że czas za który naliczona została opłata to czas w którym hulajnoga stała w miejscu, a błąd wystąpił w telefonie a nie ich aplikacji. Przecież w całej sytuacji nie ma z twojej strony złej woli, widać że hulajnoga stała w miejscu i za stanie w miejscu naliczona została opłata. To nie twoja wina, poproś o wyrozumiałość 🙂

Odpowiedz
Olek
 Olek
Registered
(@olek)
Dołączył: 1 miesiąc temu

Początkujący
Posty: 5

@lowrider dzięki, spróbuję, jak nie to nie wiem co mam robić...

Odpowiedz
lowrider
Registered
(@lowrider)
Dołączył: 1 rok temu

Wtajemniczony
Posty: 46

@olek no i jak, udało się?

Odpowiedz
Mmmorska
Posty: 3
Registered
(@mmmorska)
Nowicjusz
Dołączył: 1 miesiąc temu

Czy można poprosić o napisanie potem jak się sytuacja rozwiązała? Bo właśnie miałam przed sekunda taka sama sytuacje, wysłałam zgłoszenie i nie wiem co dalej robic

Odpowiedz
lowrider
Posty: 46
Registered
(@lowrider)
Wtajemniczony
Dołączył: 1 rok temu
Odpowiedz
1 Odpowiedz
Mmmorska
Registered
(@mmmorska)
Dołączył: 1 miesiąc temu

Nowicjusz
Posty: 3

@lowridier dziękuje bardzo

Odpowiedz
Udostępnij: