UBER obniża zarobki kierowców do 1 zł / km  


david--1324
Posty: 5
Registered
(@david-1324)
Początkujący
Dołączył: 2 miesiące temu

Witam wszystkich .

Od blisko pół roku na UBERZE/BOLCIE - na terenie aglomeracji Śląskiej

Uber jak wiemy obniża cenę za przejazd - 1zł za km 0,35 za minutę .

Szczerze powiem że przy tej stawce zakładając

trasa 8km dojazd do klienta 5 km czas przejazdu 10 min - po odliczeniu prowizji Ubera pozostanie nam na rękę około 8 zł . jeżdżąc bez postoju w 1H zarabiamy 4x8= 32 zł koszt Paliwa ( w moim przypadku to 6,5l ropy na 100 km ) 19,5 zł . Po godzinie pracy pozostaje nam 12,5 zł - no powiem wam ( w woli wyjaśnienia pracuję na pełnym etacie a Uber to dodatek) -Pan Portier u nas w firmie siedząc sobie w ciepłej recepcji z książką w ręce zarabia prawie 2x więcej. Wypadało by jeszcze wspomnieć że gdyby miał do pracy przynieść swój długopis to by się mocno oburzył - a co dopiero wspominać o użytkowaniu własnego auta .

Napiszcie proszę jak to wygląda u was - opinie klientów w naszym terenie z którymi przynajmniej ja się spotkałem .

Kierowcy bez znajomości języka , samochodu coraz gorsze i niekiedy strach do nich wsiąść , jeśli kierowca nie może trafić to niestety nie dzwoni a anuluje kurs i tyle ( to pewnie wynika ze znajomości języka) Samochody inne niż w aplikacji , kierowcy bez zdjęcia . Moi drodzy zaczynam odnosić wrażenie że UBER stacza się na na psy.... Jeśli kobieta mi mówi że po raz trzeci odwołała kurs ponieważ nie chce jechać z Turkiem ( poza Ukraińcami ich też u nas dużo ) i w zasadzie zainstalowała sobie free now ponieważ tam słyszała że tylko Polacy a na ten moment jest równie tanio.

A co wy o tym sądzicie ???

Na ten moment BOLT pozostanie alternatywą w miarę rozsądną - przy tych samych parametrach i stawce 1,3 + 0,25 - zarobek na 1H będzie dwukrotnie wyższy. Czekam również na Free now - lada moment wejdzie również przez partnera i to mam wrażenie będzie zdroworozsądkowa alternatywa . 

W momencie kiedy zaczynałem 90% kursów to UBER - na ten moment traktuję go jako dopychacz a jeżdżę na BOLCIE

Pozdrawiam wszystkich i komentujcie proszę 

14 Odpowiedzi
Admin Driver
Posty: 68
Admin
(@admin-driver)
Średnio zaawansowany
Dołączył: 1 rok temu

Witaj na forum @david-1324 ,

wszystko zależy od tego gdzie się jeździ, np. w Warszawie więcej jest kursów z Ubera ale jak Bolt rzuci klientom zniżki to momentalnie odwraca się sytuacja.

Odnośnie twoich przemyśleń dotyczących jakości przejazdów. Zastanawia mnie skąd się bierze takie narzekanie? Ludzie płacą 14 zł za kurs i narzekają, że wiezie ich biała Fabia 1.0 a za kierownicą siedzi Hindus, a ja się pytam na co Ci klienci liczą za te 14 zł? Na Mercedesa S klasę i Pana w garniturze? Ja mam wrażenie, że jakość przejazdów "w aplikacjach" jest adekwatna do ceny. Jeżeli ktoś szuka lepszej jakości to dlaczego nie zamówi przejazdu ze znanej korporacji taksi?

I teraz z drugiej strony, jak ktoś chce być kierowcą na pełen etat i mu nie pasują stawki Ubera i Bolta to czemu nie pójdzie na taksówkarza? Możesz wtedy brać i 2,5 zł za 1 km.

Odpowiedz
david--1324
Posty: 5
Registered
(@david-1324)
Początkujący
Dołączył: 2 miesiące temu

Mój drogi przyjacielu jeśli uważasz że zarobek w kwocie 12 zł na godz jest adekwatny do wykonywanej pracy - to gratuluję toku rozumowania 

Stanowi to jednak wytłumaczenie skąd tak wielu obcokrajowców pojawiło się na UBERZE - oni rzeczywiście przyjeżdżając do nas do kraju, nie znając języka, nie dbając o umowy, nie przejmując się US - bo polski Urząd Skarbowy niewiele im zrobi -  posadzeni zostaną za kierownicą 20 letniego samochodu na stawce 8-10 zł i jeżdżą po 12H na dobę . Żeby nie naciągać faktów mają 1 dzień w tygodniu wolny. I takie są realia - o czym sam dobrze wiesz.

Rzeczywiście pasażerowie chcą jeździć możliwie NAJTANIEJ  tyle że wielu z nich narzeka że jeździe samochodem który praktycznie się rozpada a wiezie go ktoś kto przysypia za kierownicą ze zmęczenia . ale co tam przecież zapłacił za kurs o 2 zł mniej. Więc nie pisz mi proszę że JEŚLI CI SIĘ NIE PODOBA TO NIE NARZEKAJ A SOBIE ZMIEŃ . Masz racje nie podoba mi się że znajduje się ktoś kto skrajnie wykorzystuje kogoś innego - a UBER wiedząc o tym nic nie robi bo dba tylko o swoje zyski . Nie podoba mi się to że w przypadku kiedy dojdzie do wypadku to UBER powie - przecież to nie mój pracowni tylko nieodpowiedzialna osoba z którą ja nie mam nic wspólnego.

Sama idea aplikacji jest świetna ale mam wrażenie że UBER nieco zagubił się w swojej pazerności a to co robi zakrawa na głupotę - przykro mi ale taka moja opinia. Trudno że nie do końca jak widzę jest ci na rękę ale tak to realnie wygląda i w żadnej mierze nie naciągał faktów .

Aby coś funkcjonowało i było doceniane przez klienta i wykonawce, należy zachować równowagę , czego w przypadku ubera zdecydowanie zabrakło. Jeśli natomiast któraś ze stron jest zbyt pazerna to się nie uda .

Z takich właśnie powodów będę szanował i gorąco wspierał zarówno BOLTa jak i FREE NOW - ponieważ  stawki za przejazdy zachowują rozsądne a taki stan rzeczy w moim przypadku przekłada się na to, że jestem w stanie przewozić ludzi 9 letnim samochodem , w pełni sprawnym, umytym i odkurzonym w środku .

 

Odpowiedz
Admin Driver
Posty: 68
Admin
(@admin-driver)
Średnio zaawansowany
Dołączył: 1 rok temu

Powinieneś wiedzieć, że twoje subiektywne odczucie co do Ubera na Śląsku niekoniecznie przekłada się na inne regiony. Ceny jakie zarabiasz w Uberze i Bolcie są bardzo uzależnione od tego w jakim mieście jeździsz i o jakich porach.

Dziwi mnie twoje zainteresowanie skąd pochodzą kierowcy Ubera i Bolta, co to ma do rzeczy kto się gdzie urodził? Czy polacy w UK są zatem kimś gorszym? 

Snujesz domysły czy ktoś się rozlicza z Urzędem Skarbowym czy nie, a na koniec zabawiasz się w Pana diagnostę i sprawdzasz wirtualnie stan techniczny aut.

Ewidentnie szukasz sobie wroga do swojej ideologii że Uber jest zły a Bolt cudowny.. I na koniec wyliczasz te złotówki jak żyd na kramie, jak masz takie ciśnienie na tą jązdę to idź na cierpa tam dużo takich jak ty.

Odpowiedz
david--1324
Posty: 5
Registered
(@david-1324)
Początkujący
Dołączył: 2 miesiące temu

No tak jak piszesz 

Wysłany przez: @admin-driver

wyliczasz te złotówki jak żyd na kramie

Masz rację wykonuję daną pracę za co jestem wynagradzany , co za tym idzie każdy normalny człowiek analizuje ile zarobi i na jakich warunkach - nie widzę w tym nic nadzwyczajnego.

Jeśli ciebie to nie interesuje to bynajmniej zastanawiające ale jak dla mnie możesz względem UBERA pracować jako wolontariusz - to twoje decyzje, mądre , głupie nie moja sprawa

Ten temat rozpocząłem ze względu na zmianę cennika przejazdów wdrożonego przez UBERA. Było to głównie skierowane do osób które są jednak zainteresowane tym jak wpłynie to na ich zarobki . JAK WSZYSCY WIDZIMY CIEBIE KWESTIA FINANSÓW NIE INTERESUJE WIĘC MOŻE WYPOWIE SIĘ W DALSZEJ CZĘŚCI KTOŚ BĘDĄCY TYM ZAINTERESOWANY.  Ty natomiast jeśli masz ochotę zrobić sobie w domu ołtarzyk z logiem firmy UBER obiecuje że w żaden sposób nie będę tego komentował - wolnoć Tomku w twoim domku:)

Jak już wszyscy zauważyli dla mnie osobiście ma jednak znaczenie ile zarobię a analizując na podstawie podanego wyżej przykładu rozbieżność w zarobkach pomiędzy UBEREM a BOLTEM robi się znacząca .

Jeśli w UBERZE na czysto zarobisz 1000 zł to za tą samą pracę w BOLCIE 2000zł  . Oczywiście to analiza na danym przykładzie nasz drogi kolega ADMIN DRIVE ma racje może to zmieniać się w zależności od lokalizacji, różnego rodzaju przejazdów, używanego auta więc i spalania itp. i rzeczywiście te proporcje mogą się rozmywać - może to być 1500 zł lub 2500 zł jednak całokształt jest tutaj przejrzysty .

W woli komentarz

Wysłany przez: @admin-driver

Dziwi mnie twoje zainteresowanie skąd pochodzą kierowcy Ubera i Bolta, co to ma do rzeczy kto się gdzie urodził? Czy polacy w UK są zatem kimś gorszym? 

Warunki pracy o których pisałem rzeczywiście w szczególności dotyczą imigrantów -  dziwi cię moje zainteresowanie - ty masz to w 4 literach podobnie zresztą jak UBER . Mnie po prostu szkoda tych ludzi pracujących za 8-10 zł  w kraju gdzie najniższe wynagrodzenie za godz to 14,7 zł . O Polaków było coraz trudniej więc do pracy trafili ludzie którzy się nie odezwą bo nawet mówić po polsku nie umieją . A całość tego procederu z pełną aprobatę UBERA i oczywiście BOLTA . Tak więc odwrócę twoje pytanie - CZY TYCH LUDZI TY CZY TEŻ UBER UWAŻA ZA GORSZYCH - skoro płaci im się prawie 50% minimalnej stawki???

Nie przytaczaj też przykładu UK bo jak widzę niewiele na ten temat wiesz - Polacy pracujący w Anglii poprzez agencję zarabiali zawsze najniższą krajową a jeśli ktoś płacił mniej to był ścigany przez policję za łamanie prawa .

Odpowiedz
1 Odpowiedz
Admin Driver
Admin
(@admin-driver)
Dołączył: 1 rok temu

Średnio zaawansowany
Posty: 68

@david-1324

Tak jak powtarzałem od samego początku, zarobki zależą od miasta i od godzin w których pracujesz. Dla porównania w Warszawie na Uberze w piątek + sobota robisz 1000 zł i jest to łącznie 16 godzin (8h sob i 8h ndz), odjąć 200 na LPG zostaje 800 zł czyli rachunek prosty, my jeżdzimy za 50 zł/h a ty za 12 zł - więc coś kiepsko analizujesz tą swoją pracę i nie wyciągasz wniosków.

Robisz gównoburzę a prawda jest taka, że w jednym miesiącu lepszy Uber w innym Bolt.

I nie rzucaj się tak koguciku.

Odpowiedz
lowrider
Posty: 21
Registered
(@lowrider)
Wtajemniczony
Dołączył: 8 miesięcy temu

Też nie rozumiem o co Ci chodzi david... piszesz, że niby jeździsz na Uberze i Bolcie a opowiadasz rzeczy które sugerują że nie masz wiedzy na temat jazdy w aplikacjach.
1. W Uberze i Bolcie nie mogą jeździć 20 letnie auta bo są limity roczników... każdy musi mieć ważne ubezpieczenie, badanie techniczne itd.
2. Partnerzy odprowadzają przecież podatki od umów, niezależnie czy to Polak czy Ukrainiec
3. Liczysz koszty przejazdów w Uberze wg. nomenklatury taksówkarskiej czyli "ile za km" a w apkach działa to inaczej... bo o cenie decyduje przede wszystkim popyt / mnożnik, który w piątek / sobota / niedziela jest wysoki i zarabiasz dużo więcej...
4. Faktycznie twoja fascynacja jedną aplikacją pokazuje że albo nigdy nie jeździłeś w apkach albo jesteś bardzo naiwny, bo na przestrzeni kilku lat raz lepszy był Bolt raz Uber, obie apki chcą siebie wykończyć i nie czarujmy się każda z nich chętnie by wyssała z kierowcy ile się da - taka działają wszystkie korpo...
5. Piszesz coś o słabych warunkach pracy a przecież takie same warunki mają taksówkarze, polscy kierowcy aplikacji oraz imigranci... Wszyscy jeździmy w nowych klimatyzowanych samochodach po w miarę równych drogach (zobacz jakie drogi są na wschodzie....). Ja mam kolegę z Ukrainy, który przez rok czasu pracy na wynajmowanym aucie w U i B zarobił na swój samochód... Teraz poszedł do McDonalda do pracy bo chciał mieć stałą pracę i zarabia 3 tyś + 2 tyś dorabia na U i B i ma 5 koła do ręki i mówi wprost - takiego poziomu życia na Ukrainie w życiu bym nie miał, więc serio tworzysz nieprawdziwy obraz.

Odpowiedz
3 Odpowiedzi
david--1324
Registered
(@david-1324)
Dołączył: 2 miesiące temu

Początkujący
Posty: 5

Drogi przyjacielu lowrider :

1 - limit wieku auta to 20 lat - trudno więc mówić że to świetny samochód i sprawny technicznie .  Dzienne przebiegi średnie 200-300 km co przekłada się na przegląd raz na 100 tyś km niestety nie jest w żadnej mierze odzwierciedleniem sprawności auta . Opinie natomiast od strony klientów są takie a nie inne .

2 - absolutnie nie - odprowadzany jest tylko VAT który potrącają ci bo muszą ( wystawiają FV za twoje przejazdów UBEROWI/BOLTOWI więc z automatu są zobligowani do uregulowania VAT-u . ) podatek należny musisz sobie sam odprowadzić od rzekomego najmu twojego samochodu . Przecież pieniądze które ci przelewają nie są w ramach umowy o pracę , czy nawet umowy o dzieło tylko dokładnie tak samo jak byś był właścicielem mieszkania i sobie je wynajmował zgłosił się do ryczałtu jako osoba fizyczna i zapłacił 8,5% od obrotu. Broń cię Panie borze żebyś też nie zgłosił dochodu w US bo oni do skarbówki zgłaszają każdą umowę o wynajem auta jako swój koszt nabyty . 

3 - niestety próżno szukać u nas stawki 1,4X na Bolcie nawet w zasadzie nie wiem jak to wygląda UBER w istocie pojawia się 1,4 czasem 1,8 . W pierwszej fazie gnałem na wariata aby być możliwie jak najbliżej strefy - poza gonitwą efektów żadnych . Żebym nie skłamał na 470 przejazdów UBEREM mam jeden przejazd na podwyższonej stawce .

Aby sprawę przedstawić uczciwie - jeżdżę co drugi dzień do godz 20 z wyłączeniem sobót i niedziel co przekłada się na zarobek 100-130zł ( po odliczeniu paliwa) dziennie przy przebiegu średnio 250km Co daje 12-13 dni w miesiącu Zarobek około 1500 zł . Potrącenia z tej kwoty: 200 partner koszty aplikacji, 330zł VAT który ci potrącą od czystego zarobku (dla jasności jest to różnica podatku VAT pomiędzy całym obrotem a przesłanymi FV za paliwo i innymi kosztami - Vat należny który zostanie będzie potrącony z twojego dochodu)    oraz oraz 100 zł ryczałt . 

Podsumowując

13 dni pracy

800-900zł na rękę 

104 godziny pracy 

Więc jeśli ktoś mi pisze że w weekend zarobi tyle samo co ja w miesiąc - z całym szacunkiem coś takiego raczej wkładam między bajki . 900 zł to oczywiście pieniądze - dla jednych większe dla innych niewielkie - nie mnie jednak oceniać . Każdy kto chce spróbować powinien zdawać sobie z tego sprawę a nie czytać niestworzone historyjki o UBEROWCACH zarabiających po 10 tyś - bo to śmieszne 

 

4 - fascynacja jak określasz Boltem jest oparta na nowym cenniku UBERA . Jak na wstępie uber obniża stawkę za km przejazdu do 1 zł o czym poinformował wszystkich partnerów .

 

5 - warunki pracy. 

Z całym szacunkiem do twojej pracy uber Bolt w oparciu o partnerów, po prostu to jeden szwindel. Partnerzy zatrudniają, a w sumie to nie zatrudniają ludzi tylko wynajmują od nich auta lub jeśli ktoś jeździ na ich samochodzie to podpisuje umowę na wynajem z wypożyczalni  (firma X) a z inną firmą spisuje umowę na obsługę swoich płatności .

Nigdzie w żadnym przypadku nie ma mowy o umowie o działo, zleceniu a już nie wspomnę o umowie o pracę w której będzie określony przewóz osób. Czy to uczciwe - oczywiście że nie . Być może pozornie uważasz że korzystasz na tym TY jako kierowca bo masz dużo zleceń . Ale to jednak wcale nie prawda w największym stopniu na takim stanie rzeczy korzysta firma UBER - gdyby chciała stworzyć uczciwą konkurencję okazało by się że jej oferta nie jest już taka atrakcyjna. 

Nie rozumie również waszego podejścia bronicie Ubera rękami i nagami , twierdzicie że wszystko jest w porządku zgodne z prawem i w ogóle to o co mi chodzi. 

Tak też z czystej pazerności w tym jestem i uczestniczę co nie będzie się jednak przekładać na pozytywne opinie względem obu tych firm . Ktoś zarabia pieniądze bo oszukuje lub ślizga się na pograniczu prawa. Czy też znalazł jeleni w postaci partnerów którzy znaleźli kolejne mrówki. Sam UBER się wywinie - zresztą już znamy jego postawę - to tylko pośrednik pomiędzy klientem a usługodawcą . A to przecież usługodawcy działają nielegalnie o czym on nie miał pojęcia - śmieszne ale realne 

Niech każdy kto zamierza zostać kierowcą UBERA ma świadomość tego w jakich warunkach pracuje i na jakich zasadach . Niech spotka się z opiniami o zarobkach - moja jest w 100% autentyczna. Chce wierzyć komuś innemu lub czytać sponsorowane artykuły - będzie płacił za swoją naiwność . 

Tak czy inaczej fajnie że moja wypowiedź wzbudziła emocje - tak miało to wyglądać 

 

Na zakończenie do administratora tego forum w związku z twoją wypowiedzią 

Wysłany przez: @admin-driver

"I nie rzucaj się tak koguciku"

 

Zachowaj chłopczyku nerwy na wodzy - taki brak profesjonalizmy jest wybitnie żenujący i jednoznacznie świadczy o ograniczeniach twojej osoby.

Moim zamysłem było tylko nieco podnieść ci ciśnienie - no i nawet się udało .  

 

Pozdrawiam wszystkich choć żałuję że więcej osób się nie włączyło  

 

 

Odpowiedz
Admin Driver
Admin
(@admin-driver)
Dołączył: 1 rok temu

Średnio zaawansowany
Posty: 68

@david-1324

Szczerze to podziwiamy wynik 900 zł za 100h ... Jak widzisz my w weekend przez 16h mamy 800-900 na rękę ale ty myślisz, że ktoś tutaj chce Ci wciskać kit... Fraternizujesz się "kolego, mój drogi przyjacielu" snujesz domysły kto odprowadza podatek. Wszyscy oprócz ciebie mają złomy i zachowujesz się jakbyś był pilotem boeinga. Zyskałeś miano forumowego kogucika a mogłeś dostać bana więc jak sam widzisz traktujemy twoje mądrości z przymrożeniem oka i dajemy Ci się tu spełnić. Samochody w Warszawie max 16 lat mogą mieć, a Ukraińcy jeżdżą nowszymi od twojego. Odnośnie podatków, warunków pracy już zostałeś wyjaśniony, więc powtarzać się nie będę.

Odpowiedz
david--1324
Registered
(@david-1324)
Dołączył: 2 miesiące temu

Początkujący
Posty: 5

Oj może nieco odpocznij , odpręż się bo strasznie bełkotasz . Twoje wypowiedzi ani składu ani ładu nie mają - jak widzimy napłynęło zbyt wiele myśli do głowy i chłopczyk poradzić sobie z nimi nie może . To przykre. Jak już coś z siebie wyrzucasz to poukładaj ładnie w zdania, przemyśl jeszcze raz - po co robić z siebie prostaka 

Niezła mam się tutaj komedia zrobiła 

"Kogucik" za tobą tęsknił 😀 - wiesz co nawet twoja przypadło mi do gustu .

Odpowiedz
lowrider
Posty: 21
Registered
(@lowrider)
Wtajemniczony
Dołączył: 8 miesięcy temu
Wysłany przez: @david-1324

1 - limit wieku auta to 20 lat

U mnie jest 16 lat i rzadko kto jeździ starszym niż 10 lat

Wysłany przez: @david-1324

2 - absolutnie nie - odprowadzany jest tylko VAT

Nie wiem na jakich zasadach współpracujesz z Uberem... Normalna forma współpracy z tą firmą to własna działalność, tak samo jak w taksi. Jeżeli pracujesz przez pośredników to powinieneś mieć umowę zlecenie gdzie wszystko jest odprowadzane.

Wysłany przez: @david-1324

3 - niestety próżno szukać u nas stawki 1,4X

U mnie wieczorami od piątku do niedzieli standardem jest 1,5 - 2,2 wieczorami ludzie chodzą po klubach i jest spory ruch. Z jakiego miasta jesteś?

Wysłany przez: @david-1324

Każdy kto chce spróbować powinien zdawać sobie z tego sprawę a nie czytać niestworzone historyjki o UBEROWCACH zarabiających po 10 tyś - bo to śmieszne

Powiem na moim przykładzie, z samych weekendów mam 4 tyś, jeżeli jeżdżę w tygodniu to mam + 2 lub 3 tyś, więcej raczej trudno wyciągnąć. W tygodniu jednak rzadko jeżdżę bo trzeba się więcej najeździć i mi się nie chce.

Wysłany przez: @david-1324

4 - fascynacja jak określasz Boltem jest oparta na nowym cenniku UBERA .

Sądzę, że długo nie potrwa. Teraz np. Uber obniżył w wielu miastach do 1 zł ale w Gdańsku podniósł do 1,5 zł ... więc tak jak pisałem bywa z tym różnie.

Wysłany przez: @david-1324

5 - warunki pracy. Z całym szacunkiem do twojej pracy uber Bolt w oparciu o partnerów, po prostu to jeden szwindel.

Oficjalna droga współpracy to własna działalność, jeżeli jednak poszedłeś na współpracę z jakąś firmą, która jak to określiłeś "robi szwindel" i umówiliście się, że będziecie omijać przepisy i palić głupa, to do kogo masz pretensję? Do Ubera?

Wysłany przez: @david-1324

Tak też z czystej pazerności w tym jestem i uczestniczę co nie będzie się jednak przekładać na pozytywne opinie względem obu tych firm .

Heh podsumowałeś swoją działalność 😉

Wysłany przez: @david-1324

Niech każdy kto zamierza zostać kierowcą UBERA ma świadomość tego w jakich warunkach pracuje i na jakich zasadach . Niech spotka się z opiniami o zarobkach - moja jest w 100% autentyczna. Chce wierzyć komuś innemu lub czytać sponsorowane artykuły - będzie płacił za swoją naiwność . 

Czy uważasz, że moja opinia jest nieautentyczna odnośnie zarobków? Albo, że to co napisałem to artykuł sponsorowany? No śmieszne... Równie dobrze mógłbym zarzucić tobie, że robisz tu czarny marketing tym firmom. Ja jestem zadowolony z tej pracy, znajomi z Ukrainy również... Mówisz że jeździsz z pazerności na podejrzanej współpracy z jakąś firmą i masz o to pretensje do firmy Uber... gdzie tu logika?

Odpowiedz
lowrider
Posty: 21
Registered
(@lowrider)
Wtajemniczony
Dołączył: 8 miesięcy temu

@admin-driver zablokowałeś david--1324 ?

Odpowiedz
3 Odpowiedzi
david--1324
Registered
(@david-1324)
Dołączył: 2 miesiące temu

Początkujący
Posty: 5

Przepraszam chwile mnie nie było . Z pewnością @admin-driver za mną tęsknił - pozdrowienia dla ciebie od Kogucika 🙂 Pisz do mnie śmiało - to naprawdę świetna komedia patrzeć jak się irytujesz 

Jednocześnie dziękuję lowrider za zaangażowanie i jakby nie patrzeć rzeczową argumentację - szkoda że takiego podejścia brakuje administratorowi 

1- to warunki na Śląsku

2- rzeczywiście nie posiadam licencji więc nie mam możliwości połączenia tego z własną działalnością . Po rejestracji, do aktywacji konta niezbędna jest licencja na taxi ( nie da się aktywować konta pod swoją działalność bez licencji) 

lub druga możliwość to poprzez partnera - z czego skorzystałem.

3- Katowice - wydawało by się że warunki powinny być równie korzystne a tu psikus 

4 - Śląsk obniżyli do 1 zł za kilometr . Co za tym idzie jeśli zrobisz kurs 10 km i dojedziesz do klienta 3 km to średnio za przejechany kilometr wyjdzie ci 0,7 zł Co za tym idzie zrobisz 100 km dostaniesz 70zł + oczywiście 0,3 zł za minutę którą pasażer spędził w aucie ale za to musisz odjąć koszt paliwa . Przy takich warunkach przejście na swoją działalność i odprowadzanie 1,5 tyś zusu - to czysta abstrakcja.

Nawet jeśli przejedziesz dziennie 200-250 km , zarobisz 150 zł za dniówkę czyli 20 dni - 3 tyś , oddasz zusuwi 1,5 tyś a z pozostałych pieniędzy potrącisz podatek i zostanie ci jak poprzednio pisałem 900 zł ???? No nie chce być inaczej .

Bez sensu tutaj pisać że może ktoś będzie miał więcej kursów i przejedzie 400 km czy 500 . Niech każdy spojrzy na to realnie . PRZEJEDŹ PO MIEŚCIE 500 KM W PRZECIĄGU DNIA  - to nie autostrada to centrum miasta , światła, korki, co chwilę postój .

Piszesz o większych stawkach za kurs w związku z nasileniem zamówień - u mnie ich praktycznie nie ma. ( Tak trafił mi się raz taki przejazd przez pół roku , może czegoś nie zauważyłem i dwa przejazdy - ale to przecież nie zmienia całokształtu) 

5- przechodzimy więc płynnie do partnera - przy wyborze kierowałem się stroną Ubera i jego rekomendacją . Wydawało by się że wybór padł na najbardziej rzetelnego , najbardziej polecanego przez UBERA  - efekt jak widać , umowa współpracy nastawiona wyłącznie na szwindel podatkowy . Trudno też mówić o jakiejkolwiek formie zatrudnienia .

Partner Evelstar - więc ogólnopolski 

Jeśli UBER kogoś rekomenduje to zrozumiałe że zdaje sobie sprawę z tego na jakich warunkach zatrudniani są kierowcy bo takie sygnały co oczywiste do niego trafiają. Z drugiej zaś strony Evelstar zatrudnia na warunkach przy których unika zusu od pracowników i podatków więc oszukuje w głównej mierze państwo. Są jednak firmy typu UltraDriwe którzy oszukują ludzi - w takich sytuacjach UBER się odcina od sprawy i tyle - a szkoda ponieważ powinien reagować. Tak więc - oczywiście że mam do UBERA pretensje , moim zdaniem w pełni zasadne

Piszecie tutaj że zarabiacie przyzwoite pieniądze - bo 6-8 tyś netto to jakby nie patrzeć godziwy zarobek . Tak więc życzę wszystkim dużych zarobków ja pozostanę na swoich 1,5 tyś - co zrobić Sosnowiec to dziura.

Odpowiedz
Admin Driver
Admin
(@admin-driver)
Dołączył: 1 rok temu

Średnio zaawansowany
Posty: 68

@david-1324

Kogut bo łeb pod topór pójdzie i skończy się trollowanie i off topy ;p Trzymaj się głównego wątku - miałeś narzekać na 1zł i Ubera to bądź konsekwentny, a nie czytasz wszystkie moje posty na forum i tu je cytujesz. Jak chcesz to pozwalam założyć osobny temat "Księga skarg i zażaleń na admina" i tam możesz napisać skargę na mnie do mnie oraz cytować całą moją twórczość 😉

Ps: i pamiętaj luzaku nie smaruj po nocach tak długich postów bo ci czasu na jazdę nie starczy i znowu będziesz musiał dziobać Ukraińców po kostkach.

Odpowiedz
Admin Driver
Admin
(@admin-driver)
Dołączył: 1 rok temu

Średnio zaawansowany
Posty: 68

@lowrider

Hehehe nie... Ale jak będzie bardzo niegrzeczny to wtedy zrobimy rosół 😉

Odpowiedz
Udostępnij: