Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Opinie klientów  


Martin
Posty: 2
Registered
(@martin)
Nowicjusz
Dołączył: 3 miesiące temu

Witam kolegów, mam problem,już po raz drugi zawieszą mnie Bolt za niską opinię klientów, auto mam czyste,jeżdżę normalnie A nie jak szaleniec ,z klientami nie dyskutuję a oceny wciąż niskie,czy macie również podobny problem? Ja już osobiście nie mam pomysłu co robię nie tak,najgorsze że nawet nie można tych ocen przeczytać 

Tagi
3 Odpowiedzi
Admin Driver
Posty: 109
Admin
(@admin-driver)
Zawansowany
Dołączył: 2 lata temu

Cześć @Martin,

strzelam, że jeździsz ekonomicznym autem typu fabia? I część tzw. roszczeniowych klientów daje niskie oceny ze względu na klasę auta, bo chcieliby za 15 zł mercedesa S klasę? No bo skoro obsługa jest OK, to co im może nie odpowiadać? Strzelam, że samochód? Z tego co słyszałem dużo kierowców aplikacji ma z tym problem, że dostają niskie oceny ze względu na klasę samochodu... Jest to problem, który platformy powinny rozwiązać.

Daj znać czym jeździsz i napisz do supportu, że klienci mają nierealne oczekiwania co do klasy samochodu i stąd zaniżone oceny.

Odpowiedz
1 Odpowiedz
Martin
Registered
(@martin)
Dołączył: 3 miesiące temu

Nowicjusz
Posty: 2

@admin-driver witam

Fabią nie jeżdżę ale merolem też nie 😉,używam 10-cio letniego ale zadbanego Nissana Note 

Odpowiedz
Admin Driver
Posty: 109
Admin
(@admin-driver)
Zawansowany
Dołączył: 2 lata temu

@Martin to kurde nie wiem, faktycznie dziwna sprawa, ja nigdy nie miałem takich problemów. Może zrób ankietę wśród pasażerów 😉

Odpowiedz
Udostępnij: