Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Problem z logowaniem do jazdy Uber  


Adam1212
Posty: 3
Registered
(@adam1212)
Nowicjusz
Dołączył: 2 miesiące temu

Witam mam poważny problem. Nie mogę się logować do jazdy. Jeśli się udaje to np po 2 godzinach próby logowania zaskoczy i jade ale jak się już wyloguje to nie ma szans. Wysłałem jeden dokument przypadkowo i czeka na potwierdzenie od 5 dni licencja. Jeżdżę pod partnerem flotowym więc wszystko gra. Nikt nie jest w stanie mi pomóc a support odpowiada po 2 dniach zakładkami z przykładami rozwiązań, które w tym przypadku nic nie dają. Pomóżcie 

5 Odpowiedzi
Admin Driver
Posty: 110
Admin
(@admin-driver)
Zawansowany
Dołączył: 2 lata temu

Cześć @adam1212

z jakiego telefonu korzystasz? Masz aktualną aplikację Uber - sprawdzałeś w Google Play czy nie ma nowych aktualizacji? Co się dzieje po kliknięciu przycisku RUSZAJ? Coś się pojawia na ekranie? Masz jakieś screeny?

Odpowiedz
Adam1212
Posty: 3
Registered
(@adam1212)
Nowicjusz
Dołączył: 2 miesiące temu

Telefon Huawei P9 lite. Klikając przycisk ruszaj kółko się kręci i odrzuca i tak mogę klikać nawet 100 razy. Czasem po 2 godzinach prób nagle się loguje. Już z 10 razy odinstalowałem i zainstalowałem aplikacje, więc jest najnowsza. Support nie pomógł od soboty. Straciłem bardzo dużo godzin jazdy przez ten problem. Jeżdżę od tyg dodatkowo, także mam fatalny początek sam straty

Odpowiedz
1 Odpowiedz
Marekzet89
Registered
(@marekzet89)
Dołączył: 2 miesiące temu

Nowicjusz
Posty: 1

@adam1212 Cześć. Powiedz proszę jak się skończyła ta sprawa? Ja wczoraj zmieniłem partnera flotowego i mam ten sam problem. Pomoc ubera milczy w tej sprawie. Z góry dzięki 

Odpowiedz
Adam1212
Posty: 3
Registered
(@adam1212)
Nowicjusz
Dołączył: 2 miesiące temu

Na pasku komunikat musisz wykonać kilka kroków. Chodzi o dokument który wysłałem przez przypadek i jest weryfikowany od 6 dni przez Uber choć nie ma on znaczenia bo jeżdżę u partnera flotowego i jednak czasem udaje się zalogować, przejść do online po 100 naciśnięciach albo po kilku godzinach  jak w sobotę kiedy logowałem się od 18, a załapało o 23.30

Odpowiedz
Admin Driver
Posty: 110
Admin
(@admin-driver)
Zawansowany
Dołączył: 2 lata temu

@adam1212 Pisałeś do partner w tej sprawie? Poproś go aby ten omyłkowy dokument usunął - partner powinien rozwiązać problem. btw. widać, że support Ubera w ostatnich tygodniach jest naprawdę słaby...

Odpowiedz
Udostępnij: